Nov 17, 2013

wtf bejegyzés

MA olyan napomvan hogy fúúúh.. NA ezzel nem mondtam sokat mi? Lényeg a lényegben hogy jó rég nemírtam ide semmit, megcsappant a nézettség, amire most igazából szükségem lenne ugyanis könyvkiadásútjára léptem- komoly szponzorkeresési munkálatok folynak éppen, valamint írogatok kiadóknak szép szerelmesleveleket, hátha szerencsém lesz. Egy jó tanács ha szintén író vagy és publikálni akarsz:ha egy kiadó azt írja a honlapján, hogy pályakezdő írókra szakosodott az csak azt jelenti, hogy mivel még nem tudsz semmit az iparról, ezért könnyen lehúzhatnak pénzzel:P Nem akarom nevén nevezni a kiadót, aki a szerződésben (ami attól függetlenül hogy hatalmas összegeket kért tőlem) jó visszajelzés volt, megerősített abban, hogy nem hiába dolgoztam.  

Mellesleg itt a tumbrl elérhetőség: keresd Armin Doyle-t http://armindoyle.tumblr.com/ ha képeket akarsz találni a halloweeni cuccról, angliáról, meg a szüretről is felraktam képeket. Aki nem tudná mi az a szüreti felvonulás annak elmondom, hogy a bor ésborkészítés ünnepe és utcán való felvonulással zenével és borral, süteményekkel ünnepeljük. Idén épphogy beestem a felvonulásra de fotóztam párat. Érdekes lehet például külföldieknek a magyar népviselet.
Amire ki is akartam térni, hogy most fellendült a "hazafiaság" és hirtelen büszkék lettünk a kalocsai hímzésre és az erős paprikánkra. Orrba-szájba nyomják a stílust, minden tele van kalocsai hímzéssel, holott pl a palóc- ahol én is élek- sokkal szebb mintákat használ:P

Angliát is említettem képek között. Nos igen, két éve volt szerencsém kiutazni és feltett szándékom megint ellátogatni Londonba, esetlegesen huzamosabb ideig ott is élni. Nem értem miért szeret bele mindenki Párizsba? Miért pont Párizs? Oké, még nem voltam ott, de én nem szeretem a franciákat... ne vegye sértésnek senki aki ott él vagy élt, netán  francia és Párizsban is lakik, de nem a kedvenc nyelvem/nemzetem. Ettől eltekintve elismerem az alkotásaikat meg minden, csak London amolyan első szerelem város, ezért jobban kötődöm hozzá.

Holnap valószínűleg filmkritika áradat fog végigsöpörni a blogon, szóval ready, set, go! ..to sleep:3

Nagyon drogos hétvégém volt (noha nem szó szerint). Tudniillik a művészet egyik káros hatása, hogy látunk dolgokat amiket más nem, a képzelgések pedig fájdalmas hülyeségekbe csapnak át.. Én láttam Smaugot- a Hobbit-ból- répakockákat enni, miközben lerajzoltam- Talkin pályázatra készülök gőzerővel. Szóval nemlepődök meg, ha sétálok a parkban és MEDVEE!

EGY jó dallal búcsúzom, illik a hangulathoz: http://www.youtube.com/watch?v=yNeF30RverQ
a klipben látható lakásra néha nagyon hasonlít a szobám...

Mindenki legyen jó és szobatiszta! 

No comments:

Post a Comment