Oct 14, 2013

gyúrjunk halloweent:D

Most az ünnepre szeretnék kicsit rátérni,  mivel nagyon szeretem meg minden, de az országomban,nemszokás ünnepelni. Sajnos.
Bár évről-évre próbálunk kisebb buliszerűségeket tartani, de az ideihez fűzöm a legtöbb reményt,  mert most rendesen megtanulok sminkelni és összehozok egy király jelmezt.

Múltkor ugye volt szó a filmekről, a horrorról és kategorizáltuk az ember félelmeit is, de a halloween egy olyan formája a horrornak (pl Amerikában), amikor a gyerekek szórakozhatnak, ezért találták ki azt a kegyetlen sok sablon dolgot a szörnyekről a mumusról meg mindenről, és rengeteg gyerekmesét is készítettek, amik ezeket dolgozzák fel, meg miegymást.
Ha mindszentek, akkor Tim Burton!
Ki ne ismerné a Nightmare Before Christmass (Karácsonyi lidércnyomás) vagy a Halott menyasszony című alkotásait. Gyurmába (vagy mibe) öntötte a halloweent! Imádom a munkáit, és megnéztem egy filmet tőle, ami tavaly jött ki ha jól tudom.
Minden további nélkül: ParaNorman
Nagyon aranyos, nagyon korrekt, igazi jelentést hordozó kis mese, én imádtam. Felnőtteknek, gyerekeknek egyaránt ajánlom, mert tényleg jó. A grafikáját még nem tudom hogy oldották meg, de mindenképpen utána fogok nézni, mert elviekben lesz egy olyan kutatómunkám, ami a filmvilágról és filmek megvalósításáról fog szólni, de ez nem most lesz:D
Értékeljünk: 10/8. Mert a története megfogott az antiszoc, furi kisfiúról, aki nem tud beilleszkedni a szellemek miatt... Mindig a szellemek az oka:P
De komolyan, ha egy kisgyerek a többi tévé előtt agysütött társától akár picit is eltérően gondolkodik, vagy lát a képzelőerejével dolgokat, amiket más nem, azt kiközösítik... Még én is képzelődöm néha saját szórakozásomból, pedig én már nem vagyok öt éves, csak nem nagyon számolok be "látomásaimról" mert diliházba dugnak... Csomó karakterem úgy született, hogy magam elé képzeltem egy alakot, ami unalmamnak és fantáziámnak köszönhetően arcot, személyiséget és perceken belül egy történetet kapott. Kár, hogy régen még nem tudtam, hogy vannak írói ambícióim és nem jegyzetem le ezeket az alakokat, lényeket, mert nagyon vicces sztorikat göngyölíthettem volna köréjük :) Mondjuk egy állandó piszkálóm van: Neonsárkány.. Ő akaratomon kívül is cselekszik néha, többekközött imád egy gumicsirkével ütlegelni...

De nem vagyok bolond áááá, dehogy én egyszerűen csak ... lepkeeeeeeeeeee ~
Visszatérve a valóságba (amennyire a jelenlegi koffeintől túlpörgött kapacitásommal lehetséges) aki teheti nézze meg ezeket a gyurmafilmeket, mert nagyon jók! ÉS nem mellesleg ezek az alapjai az Avatar szintű alkotásnak, mondhatni ősatyja a mai animációs technikának.

Mára ennyi voltam, filmtechnikákről később.. mit hagytam ki?..JAh a következő cikk beharangozását. Hátnemtudom... rápihenek még a gondolataimra aztán írom majd ami jön, de a szörnyikékkel és zsörnykulttal mindenképp szeretnék foglalkozni márcsak felvágásból is, hogy egy ősrégi szakkönyvből én milyen okos tudok lenni:D 

No comments:

Post a Comment