Oct 9, 2013

I'm back.. already

Rég írtam, épp itt az ideje...
Végig sikerült nézni a Shingeki no Kyojin-t ami nem volt akkora durranás mint hittem, és kicsit túlhúzták az utolsó rész miatt- ami nemmellesleg tele volt sablonokkal Eren viselkedését illetően- a túl jószívű kisfiú- ez annyira lapos.. Ettől eltekintve még egész korrekt és nagyon várjuk a következő évadot :)
A Free! is véget ért.. hát mit mondjak, nagyon szutyok volt, de Nyálacska rávett, hogy ezt is megszenvedjem XD ezt is.. Az utolsó részen komolyan kiakadtam, nagyon drogos maga az egész cucc, de röhögni mindenesetre jó volt rajta. Szerintem a készítők eredetileg yaoit akartak csinálni belőle, de nem volt érzékük a műfajhoz, ezért ez lett belőle :D Semmi gond a fangörlök megoldták deviantarton és egyéb helyeken a fanficceket, fanartokat amelyek különböző párosításokat tartalmaznak. Az a baj, hogy ezeket az alkotásokat jobban lehet értékelni és élvezhetőbbek is (többnyire), mint a rendes anime. Persze csak azok a jó fanficcek és artok, amiknek adtak a qualitására is (jó minőségűek, szép grafika, igényes fogalmazás etc..). Lényeg a lényegben, hogy ez egy szutyok volt, de szutyokul élvezhető is :)
Valamint sikeresen végére értem a WataMoténak, ami szintén nem szólt semmiről, de sok párhuzamot figyelhetünk meg az életben előforduló Tomokohoz hasonló lányokkal/fiúkkal- és leírta az egész nyaramat:P- de mint kiderült ezzel a 12részes szösszenettel nem volt különösebb célja a készítőnek.

És, igen, gyerekes, de újabb DremWorks alkotás került a kedvenceim közé:
How to train your dragon- Így neveld a sárkányod
Ennek a filmjét nagyon szerettem, még anno mikor kijött, majd hírcsatornákon kezdett lebegni a híre, hogy van belőle sorozat is Dragons: Riders of Berk - Sárkányok: a Hibbant sziget harcosai címen. A CartoonNetwork sugározza magyarul is- ez netes megjelenésben sajnos csak 16 részig érhető el szinkronnal (legalábbis én ennyit találtam), a többi pedig angolul minden felirat nélkül. Felirat, szinkron ide-vagy oda, én ránéztem az első részre... ÉS imádtam:D Gyerekes átéléssel követtem a sorozatot, mind a 22 részét, majd megtaláltam belőle a  plusz részeket is, amik egyfajta minitörténeteket dolgoznak fel. Most kiderült, hogy van belőle 2. évad is, az első három része pedig angolul kint van neten, arra is rárepültem, hátha nem rontják el az eddigi történetet. A 3rész alapján még semmi katasztrofális hibát nem vétettek- mert általában a DreamWorks alkotások ha többrészesre csinálnak valamit, az nem sül el valami jól (pl szerintem a Szörny Rt-ből sem kellett volna annyi rész, viszont a Gru-nak meg pont jót tett- tehát ez sem egy sziklaszilárd állítás) . A lényeg, hogy egy kis akciót vittek a 2. évadba, ami megbolondítja a történetet, ami eddig csak a sárkányokkal együttélésről és a hétköznapjaik, életvitelük problémáiról szólt. Ehhez még hozzáfűzném, hogy nagyon életszerűen enged belelátni abba az életbe, amiről mesél, nem hagy nagy réseket, se nem hagy ki információkat, jó a logikai sorrendje is- egyszóval nagyon hiteles az egész.
Emellett igen szórakoztató és aranyos, a grafikája is kitűnő, és van egy minimális sárkány fétis-szerűségem is (bírom őket-nagyon), valamint, valahogy pihenni is kell, kikapcsolni, arra meg az ilyenek pont jók.
Nekem eddig 10/9- csakhogy ne legyen maximum XD és ehhez a pontszámhoz a személyes ízlésem is hozzájárul, de a filmeket alapból kritizáló szempontok alapján is csuklóból megkapná ezt az értéket.
Ennek a szinkronja magyarul is nagyon ráillik a történetre, most hirtelen nemtudom ki a főszereplő magyar szinkronja, de ő nem teljesít túl jól néhány részben, de általában véve nagyon adja a karaktert, főleg hogy picit sejpít, vagy sejpített régen, de aranyos a hangja- az angol viszont jobb.

Halloween közeledésére való tekintettel: A következő cikkben a horrorfilmekkel-sztorikkal fogunk foglalkozni:) Kedvenc témám:D

No comments:

Post a Comment